Friday, May 24th 2013, 5:39am UTC+1

You are not logged in.

• Login
  • Register
  • Change Style

Zeichnen mit Tusche?

wbb.headlineExtra.content

Wer noch am ATC/OSWA Kartentausch mit machen möchte,sollte sich noch schnell anmelden.Jedes Medium ist erlaubt,egal ob gemalt,gebastelt ,gestrickt....Trau Dich.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 29 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Farbstifteforum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

elektrisch

Trainee

member since 36 month member since 36 month member since 36 month member since 36 month member since 36 month member since 36 month

Date of registration: Apr 2nd 2010

Level: 24 [?]

Experience: 72.292

Next Level: 79.247

Thread starter Thread starter

1

Sunday, August 1st 2010, 11:21am

Zeichnen mit Tusche?

Hallo zusammen, hab beim Aufräumen meine alten Federn und das Tuschefläschchen aus Schulzeiten gefunden. Leider ist das Zeichnen damit soooo lange her, dass ich total eingerostet bin.
Kennt jemand von euch einen guten Online-Kurs oder ein Buch, damit ich mal wieder auf einen ansehbaren Zweig komme ;)
Was ich bisher online gefunden hab, bezog sich meist auf Manga und die verwendeten Federtypen sagen mir nix und gibts auch nicht in der Nähe zum "mal angucken" :(

Schon mal vielen Dank im voraus :d))

Geladene Grüße
elektrisch

The guest access to this forum was limited. Overall there are 29 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Impressum | Statistik | Mitglieder